Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa „PRAGA”
Administracja Osiedla „Targówek”
w Warszawie, ul. Michała Ossowskiego 11 lok. B1
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
którego przedmiotem jest :
Wykonanie remontu nawierzchni brukarskich i asfaltowych oraz zatok postojowych na osiedlu „Targówek”.
Termin składania ofert do dnia 16.10.2024 r. do godz. 1100 w sekretariacie Administracji Osiedla „Targówek” przy ul. Michała Ossowskiego 11 lok. B1 w Warszawie.
Osoby zainteresowane udziałem w przetargu powinny złożyć pisemną ofertę (zgodną ze wzorem) w zamkniętej kopercie.
Materiały przetargowe można pobrać poniżej: „Wykaz załączników” lub klikając w ten link
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.10.2024 r. o godz. 1200 w siedzibie Administracji Osiedla „Targówek” przy ul. Michała Ossowskiego 11 lok. B1 w Warszawie.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
Tomasz Łapka (tel. 22 511 95 73, e-mail: tomasz.lapka@rsmpraga.pl)
Niniejszy przetarg organizowany jest na podstawie „Zasad udzielania zamówień i organizowania przetargów w RSM „Praga” przyjętego Uchwałą nr 107/2017 Rady Nadzorczej RSM „Praga” z dnia 28 listopada 2017 oraz Zarządzenia nr 28/2018 Zarządu RSM „Praga” z dnia 5 października 2018 w sprawie szczegółowych warunków postępowania o udzielenie zamówienia w RSM „Praga”.
RSM „PRAGA” zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, nieprzyjęcia żadnej z ofert oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. RSM „PRAGA” przysługuje prawo podjęcia negocjacji z wybranymi oferentami.
Pytania do przetargu należy przesyłać jedynie drogą mailową.
Ogłoszono dnia 02.10.2024 r.
* Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej RSM „Praga”
Godziny pracy Administracji:
- poniedziałki od godz. 800 do 1800
- wtorki, środy, czwartki od godz. 800 do 1600
- piątki od godz. 800 do 1400