Warszawa, dnia 17 marca 2021 r.
Szanowni Państwo,
w związku z wzrostem liczby zakażeń wirusem SARS-CoV-2 spowodowanym jego nową mutacją oraz wprowadzeniem dodatkowych obostrzeń na terenie Województwa Mazowieckiego, mając na celu bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników Spółdzielni, uprzejmie informujemy o wstrzymaniu bezpośredniej obsługi Interesantów w siedzibach Administracji Osiedli oraz Biurze Zarządu RSM „Praga” do odwołania.
W tym celu podjęte zostały następujące środki ostrożności:
- ogranicza się obsługę Interesantów do kontaktów telefonicznych i elektronicznych oraz korespondencji listownej;
- przed wejściami do Administracji Osiedli i Biura Zarządu znajdują się specjalne skrzynki podawcze w celu umożliwienia Interesantom pozostawienia korespondencji (bez pokwitowania);
- bezpośrednie wydawanie Interesantom jakichkolwiek dokumentów przez pracowników Spółdzielni zostało wstrzymane;
- Spółdzielnia będzie przesyłać Interesantom dokumenty (np. zaświadczenia) i korespondencję drogą pocztową
lub elektronicznie.
W związku z powyższym zachęcamy Państwa do załatwiania spraw telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Pracownicy Administracji Osiedli i Biura Zarządu w dalszym ciągu będą wykonywać swoją pracę w godzinach pracy Spółdzielni. Budynki i inne części wspólne nieruchomości będą znajdować się pod stałą opieką służb technicznych i administracyjnych Spółdzielni. Tak jak dotychczas utrzymywany będzie stan estetyczny i porządek nieruchomości.
W lokalach mieszkalnych wykonywane będą wyłącznie prace awaryjne lub inne pilne interwencje.
Więcej informacji oraz dodatkowe dane kontaktowe, w tym telefony alarmowe, mogą Państwo znaleźć na stronie www.rsmpraga.pl oraz na tablicach ogłoszeń znajdujących się na klatkach schodowych.
Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o Państwa wyrozumiałość.
Z poważaniem
/-/ Zarząd RSM „Praga”