Osiedle Targówek

Kierownik Osiedla:
Grażyna Rogosz
Biuro Administracji:
ul. Michała Ossowskiego 11,
lokal B1
03-542 Warszawa
Google Mapy
Telefon:
22 679 86 81
Faks:
22 678 93 89
email:
targowek@rsmpraga.pl

Kontakt do Rady Osiedla:
radaosiedla.targowek@rsmpraga.pl

DO PODSTAWOWYCH ZADAŃ ADMINISTRACJI NALEŻY

Głównymi zadaniami Administracji Osiedla są sprawy z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, między innymi: utrzymywanie należytego stanu technicznego zasobów, terenów zielonych i placów zabaw poprzez systematyczne przeprowadzanie przeglądów technicznych, bieżący nadzór i kontrolę całej infrastruktury Osiedla oraz podejmowanie działań celem eliminacji powstałych usterek i awarii; dbanie o sprawy z zakresu bezpieczeństwa poprzez współpracę z organami administracji publicznej Urzędu Dzielnicy, Policji i Straży Miejskiej, a także bezpieczeństwa w zakresie samej infrastruktury technicznej; naliczenia i rozliczenia składników czynszowych dla nieruchomości lokalowych; pomoc członkom Spółdzielni i ich rodzinom w wszelkich sprawach dotyczących nieruchomości budynkowej i lokalowej.

O osiedlu

Pierwsze wzmianki na temat obecnego terenu Targówka pochodzą z XV wieku. Po prawej stronie Wisły w sąsiedztwie Warszawy znajdowała się wieś szlachecka Targowe Małe należąca do rodów Targowskich i Karniewskich, stąd najprawdopodobniej pochodzi obecna nazwa Dzielnicy Warszawy i jednego z sześciu osiedli Spółdzielni – Osiedla „Targówek”.

Budynki wielorodzinne o nieregularnej linii zabudowy i zróżnicowanej wysokości usytuowane są przy ulicach Tykocińskiej, H. Junkiewicz, Radzymińskiej, Myszkowskiej, Remiszewskiej, Prałatowskiej, Kołowej, Goławickiej, Olgierda, Wejherowskiej, Piotra Skargi, Smoleńskiej oraz Św. Wincentego.

Nie bez powodu budynki posadowione są w linii łamanej, gdyż w założeniach projektowych istniał zamysł wybudowania Osiedla na planie pięciu kół olimpijskich. Sportowcy i turyści udający się do Moskwy na Igrzyska Olimpijskie w 1980 r. mieli podziwiać z lotu ptaka ten charakterystyczny symbol. Koncepcja ta ze względu na kryzys gospodarczy lat 80-ych i zmiany następujące w Polsce nie została jednak w pełni zrealizowana.

Osiedle powstawało w latach 1974 – 1979, a obecnie jest w dalszym ciągu rozbudowywane przez Spółdzielnię. Powstają nowe inwestycje – od 2009 r. Spółdzielnia wybudowała na tym terenie i oddała do użytku budynki wielorodzinne przy ul. Myszkowskiej 33, Pratulińskiej 10 i 10A, Remiszewskiej 17, Ossowskiego 11, Witebskiej 4, Barkocińskiej 3 oraz w trakcie budowy przy ul. P. Skargi 65, a w planach kolejne. Wszystkie te inwestycje to nowoczesne nieruchomości zaprojektowane zgodne z najnowszymi trendami w architekturze, rzetelnie wykonane a ich dodatkowym atutem jest bliskość stacji metra.

W administrowaniu Osiedla „Targówek” znajduje się  obecnie 46 mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych budynków. W budynkach mieszkalnych wielorodzinnych jest 3 256 lokali, w których zamieszkuje ponad 6 tys. osób.

Łączna powierzchnia użytkowa zasobów Osiedla wynosi 187 577,32 m2.

Grunty i tereny zielone Osiedla zajmują powierzchnię:168 369,23 m2 i wyposażone są w nowoczesne place zabaw, boiska, tereny rekreacyjne oraz parkingi.

Osiedle otoczone jest enklawą zieleni z ponad 50 letnim drzewostanem w parku im. Stefana Wiecheckiego „Wiecha” i znajduje się w sąsiedztwie teatru „Rampa”.

Struktura organizacyjna

Pokój Nazwa Zakres Telefon
pok. 1 Sekretariat przyjmowanie i rejestracja wszelkiej korespondencji, umawianie terminów przyjęć interesantów, udzielanie informacji w zakresie struktury i bieżącej pracy administracji, udzielanie informacji i kierowanie do odpowiednich działów w zależności od rodzaju sprawy 22 679 86 81
pok. 2 Kierownik Administracji Osiedla kierowanie bieżącą działalnością Administracji i nadzór nad realizacją zadań w osiedlu
pok. 3 Zastępca Kierownika Administracji Osiedla nadzór nad działalnością techniczno-eksploatacyjną prowadzoną w osiedlu 22 511 95 72
Dział Eksploatacyjno – Techniczny
pok. 9 Administratorzy podejmowanie działań zapewniających utrzymanie zasobów osiedla w prawidłowym stanie porządkowym i estetycznym, nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów, nadzór nad pielęgnacją zieleni w osiedlu, prowadzenie spraw lokatorskich (zasiedlenia lokali, wydawanie książeczek opłat czynszowych, uaktualnianie informacji o liczbie osób zamieszkujących w lokalu, potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego, spisywanie protokołów potwierdzających wystąpienie szkody w celach ubezpieczeniowych, przyjmowanie i rozwiązywanie spraw związanych z naruszeniem zasad współżycia mieszkańców osiedla 22 679 76 09
22 511 95 60
Tomasz Radziejewski
– Goławicka 1, 3, 4, 5, 7, 9, 11
– Remiszewska 16, 18, 20
– Myszkowska 33
– Smoleńska 82
– P. Skargi 63
Julia Zaborna
– H. Junkiewicz 1, 2, 2A, 2B, 4, 6, 8, 10, 12
– Myszkowska 1, 1A, 1B, 2, 4
– Tykocińska 32, 42
– Radzymińska 97
Izabela Szymańska
– Olgierda 42, 44
– Prałatowska 2, 4, 5, 6, 8
– Kołowa 2, 4
– Wejherowska 3, 6
– P. Skargi 61
– Św. Wincentego 28, 32, 38, 40
pok. 14 Technicy przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych w obiektach i na terenie osiedla, podejmowanie działań w celu zabezpieczenia i usunięcia awarii, usterek technicznych oraz utrzymania sprawności technicznej obiektów, udzielanie informacji lokatorom w zakresie spraw technicznych dotyczących obiektów oraz planów prac remontowych i modernizacyjnych w osiedlu 22 679 81 50
22 511 95 70
22 511 95 71
22 511 95 73
pok. 9 Lokale użytkowe obsługa interesantów w zakresie najmu lokali użytkowych, dzierżawy terenów pod reklamy i działalność gospodarczą, sporządzanie umów najmu lokali użytkowych, współpraca z działem księgowości w zakresie płatności za najem lokali użytkowych i dzierżawy terenów, obsługa i protokołowanie posiedzeń Rady Osiedla, załatwianie wszelkich spraw związanych z działalnością Rady Osiedla 22 511 95 60
Zaopatrzenie 22 511 95 61
Dział Księgowości
pok. 5 Główny Księgowy nadzór nad prowadzeniem spraw finansowo – księgowych i windykacyjnych w osiedlu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej z działalności gospodarczej osiedla 22 511 95 63
pok. 6 Księgowość księgowanie faktur zakupu materiałów i usług, przygotowywanie przelewów z tytułu zobowiązań wobec usługodawców, dekretacja wyciągów bankowych, prowadzenie rejestrów środków trwałych i zaliczek 22 511 95 63
pok. 12 Księgowość – czynsze obsługa kont czynszowych mieszkańców i najemców lokali użytkowych, udzielanie informacji dotyczących stawek opłat oraz stanu kont czynszowych, wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu z opłatami czynszowymi, bieżąca kontrola stanu zadłużeń czynszowych oraz monitorowanie mieszkańców z tytułu ich posiadania, przygotowanie pozwów i dokumentów do skierowania do Sądu i komornika w sprawach zaległości czynszowych 22 679 01 33
pok. 12 Księgowość – windykacja bieżąca kontrola stanu zadłużeń czynszowych oraz monitorowanie mieszkańców z tytułu ich posiadania, przygotowanie pozwów i dokumentów do skierowania do Sądu i komornika w sprawach zaległości czynszowych 22 511 95 69
pok. 14 Rozliczenia rozliczenia mediów w lokalach mieszkalnych i użytkowych, udzielanie informacji na temat zasad rozliczania 22 511 95 74
Klub Osiedlowy
Klub „Pinokio” 691 999 429

 

Imię i Nazwisko Dozorcy Adres budynku
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Goławicka 1
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Goławicka 3
PP Usługi P.Pszczoła Goławicka 4
Firma Royal Rent a Car Goławicka 5
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Goławicka 7
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Goławicka 9
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Goławicka 11
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 1
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 2
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 2a
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 2b
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 4
Małgorzata Wyrobek H. Junkiewicz 6
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 8
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 10
Rotor Az Lux Sp. z o.o. H. Junkiewicz 12
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Kołowa 2
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Kołowa 4
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Myszkowska 1
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Myszkowska 1a, 1b
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Myszkowska 2
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Myszkowska 4
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Myszkowska 33
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Olgierda 42, 44
Rotor Az Lux Sp. z o.o. P. Skargi 61
Rotor Az Lux Sp. z o.o. P. Skargi 63
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Prałatowska 2
Anna Wojtkowska Prałatowska 4
PP Usługi P.Pszczoła Prałatowska 5
PP Usługi P.Pszczoła Prałatowska 6
PP Usługi P.Pszczoła Prałatowska 8
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Radzymińska 97
PP Usługi P.Pszczoła Remiszewska 16
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Remiszewska 18
Tomasz Ornoch Remiszewska 20
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Smoleńska 82
Firma Royal Rent a Car Tykocińska 32
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Tykocińska 42
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Wejherowska 3
PP Usługi P.Pszczoła Wejherowska 6
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Wincentego 28, 40
Rotor Az Lux Sp. z o.o. Wincentego 32, 38

Rada osiedla

WYKAZ CZŁONKÓW RADY OSIEDLA „TARGÓWEK”
KADENCJA 2023-2026

Lp. Nazwisko i imię Funkcja
1. Harasim Witold  Przewodniczący Rady Osiedla
2. Kozakiewicz Bogumiła  Z-ca Przewodniczącego Rady Osiedla
3. Klimaszewski Dariusz  Z-ca Przewodniczącego Rady Osiedla
4. Zielińska Krystyna  Sekretarz Rady Osiedla
5. Łukasiak Zygmunt  Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
6. Deptuła Bernard  Przewodniczący Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
7. Dyś Bronisława  Przewodnicząca Komisji Społeczno-Wychowawczej i Bezpieczeństwa
8. Rodziewicz Grażyna  Przewodnicząca Komisji Społeczno-Pojednawczej
9. Gazda Grażyna  Członek
10. Hanak Zofia  Członek
11. Konca – Kędzierska Krystyna  Członek
12. Kowalczyk Tadeusz  Członek
13. Makała Andrzej  Członek
14. Oprzalak Jadwiga  Członek
15. Rybak Lidia  Członek
16. Wilbik Hanna  Członek

Spis nieruchomości

Osiedle Targówek – wykaz budynków mieszkalnych

Lp Adres budynku Nr działki Obręb Rodzaj użytkowania Położenie nieruchomości
1 ul. P. Skargi 61 29/1 4-10-12 własność Targówek I
2 ul. P. Skargi 63 134
3 ul. Św. Wincentego 28
4 ul. Św. Wincentego 32
5 ul. Smoleńska 82
6 ul. Św. Wincentego 40 168/9 4-10-08
7 ul. Św. Wincentego 38 213/7
8 ul. Olgierda 42 237/1
9 ul. Olgierda 44 236
10 ul. Tykocińska 42 61/5 4-10-14 Targówek IV
63/1
11 ul. Tykocińska 32 61/8
12 ul. Junkiewicz 12 153/4
13 ul. Myszkowska 1
14 ul. Myszkowska 1A
15 ul. Myszkowska 1B
16 ul. Myszkowska 2 153/5
17 ul. Myszkowska 4
18 ul. Junkiewicz 1
19 ul. Junkiewicz 4
20 ul. Junkiewicz 2 153/11
21 ul. Junkiewicz 2A
22 ul. Junkiewicz 2B
23 ul. Radzymińska 97
24 ul. Junkiewicz 6 153/1 władanie
153/10 użytkowanie wieczyste
25 ul. Junkiewicz 8 153/1 władanie
26 ul. Junkiewicz 10 153/1 władanie
27 ul. Goławicka 4 43/1 4-10-10 własność Targówek V
28 ul. Goławicka 7
29 ul. Goławicka 9
30 ul. Goławicka 11
31 ul. Goławicka 1 43/4
32 ul. Goławicka 3
33 ul. Goławicka 5
34 ul. Prałatowska 2 50 4-10-09
35 ul. Prałatowska 4
36 ul. Prałatowska 5
37 ul. Prałatowska 6
38 ul. Prałatowska 8
39 ul. Remiszewska 16 15/7 4-10-10
40 ul. Remiszewska 18
41 ul. Remiszewska 20 15/9
42 ul. Myszkowska 33 46/2
43 ul. Kołowa 2 45/1 4-10-09 użytkowanie wieczyste
11 władanie
12/12
44 ul. Kołowa 4 12/12
45 ul. Wejherowska 6
46 ul. Wejherowska 3 15/4
47 ul. M. Ossowskiego 11 3 4-10-13 własność Targówek I

Plan remontów

Osiedle „Targówek”
ROK 2025
L.p. Rodzaj robót Nieruchomość Etap robót
1. INSTALACJE C.O.
Projekt regulacji instalacji c.o. Heleny Junkiewicz 2A I kwartał
Wymiana legalizacyjna podzielników kosztów ogrzewania Św. Wincentego 28 I – II kwartał
Św. Wincentego 32
Myszkowska 1A
Myszkowska 1B
2. INSTALACJE C.C.W. I Z.W.
Projekt wymiany pionów instalacji ccw, zw, kan. i cyrkulacji Heleny Junkiewicz 6 I kwartał
Goławicka 11
Wymiana pionów instalacji ccw, zw, kan. i cyrkulacji wraz z wymianą zaworów podpionowych wraz z modułem przegrzewu Heleny Junkiewicz 6 III – IV kwartał
3. INNE HYDRAULICZNE
Wymiana legalizacyjna wodomierzy radiowych z nakładką Kołowa 2 II – IV kwartał
Kołowa 4
Goławicka 3
Goławicka 11
Myszkowska 33
4. INSTALACJE GAZOWE
Wymiana instalacji gazowej Piotra Skargi 63 III – IV kwartał
5. ROBOTY ELEKTRYCZNE
Wymiana wewnętrznych linii zasilania Myszkowska 4 III kwartał
6. DOCIEPLENIA
Demontaż okładzin z blachy i ocieplenie ścian, ocieplenie stropodachu, wymiana poszycia dachu, remont kominów, balkonów i loggi wraz z wymianą balustrad i warstw posadzkowych, montaż zabudów loggi na parterze, remont wejść do budynku Heleny Junkiewicz 2A II – III kwartał
Heleny Junkiewicz 2B
7. ROBOTY DROGOWE
Remont nawierzchni asfaltowych i brukarskich Teren Osiedla II – IV kwartał
Wykonanie drogi ppoż. Olgierda 42 II – III kwartał
8. REMONTY KLATEK SCHODOWYCH I WEJŚĆ DO KLATEK SCHODOWYCH
Projekt + remont klatki schodowej Wejherowska 6 II – III kwartał
9. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
Inne roboty ogólnobudowlane Teren Osiedla I – IV kwartał
10. TERENY ZIELONE- PLACE ZABAW
Nasadzenia materiału roślinnego, renowacja terenów zielonych, montaż płotków ogrodzeniowych Teren Osiedla II – IV kwartał
11. INNE ROBOTY
Montaż szlabanów Heleny Junkiewicz 1 II – III kwartał
Heleny Junkiewicz 4
Heleny Junkiewicz 6
Heleny Junkiewicz 8
Heleny Junkiewicz 10
Heleny Junkiewicz 12
Myszkowska 1
Myszkowska 1A
Myszkowska 1B
Myszkowska 2
12. DŹWIGI
Wymiana dźwigu osobowego i meblowego Goławicka 3
(kl. I – meblowy)
III – IV kwartał
Goławicka 3
(kl. II – meblowy)

Klub osiedlowy

Kontakt

Sprawa zajęcia terenu przed budynkiem Łochowska 34

Wyniki ankiety